Veel gestelde vragen

 

1. Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Indien u direct betaalt (iDeal, Bancontant/Mistercash, eBanking of PayPal) of heeft gekozen voor betaling achteraf dan verzenden wij uw bestelling zo spoedig mogelijk. Wij trachten dagelijks te verzenden. Dit is echter niet altijd mogelijk. Indien u na 5 werkdagen uw bestelling nog niet heeft ontvangen verzoeken wij u een bericht te sturen.
Indien u heeft gekozen voor vooruitbetaing dan verzenden wij zodra wij uw betaling hebben mogen ontvangen. 

 

 

Naar boven


2. Hoe kan ik betalen?
U kunt op verschillende manieren betalen:
iDeal, (€ 1,- korting);
BanContact/Mistercash (€ 1,- korting);
Direkt/eBanking (€ 1,- korting);
Vooruitbetaling (€ 1,- korting);
Betaling achteraf;
PayPal.

U kunt kiezen voor betaling achteraf. Dan krijgt u per email een factuur met daarop onze betaalinformatie. Wij verzoeken u, in ruil voor deze service, ons uw betaling binnen 14 dagen na ontvangst te doen toekomen. De factuur kunt u overmaken via een papieren overschrijvingsbewijs van uw bank of via internetbankieren.
U kunt kiezen voor vooruitbetaling en ontvangt  € 1,- korting. U ontvangt per email uw factuur. Wij wachten met verzenden totdat u de betaling heeft uitgevoerd.


Wij verzoeken u uw betaling over te maken naar het volgende rekeningnummer:

IBAN: NL53 RABO 0121 6264 31
BIC: RABONL2U
t.n.v. van Kempen medical services. 
Rabobank Geldrop  

Naar boven


3. Waarom krijg ik geen acceptgiro?
Een acceptgire is erg duur om te vesturen. Omdat deze kosten de prijs van onze produkten verhoogt hebben wij ervoor gekozen niet te werken met acceptgiro's. U krijgt een factuur met onze bankgegevens voor een overboeking.

 

Naar boven


4. Kan ik met creditcard betalen?
De kosten voor het betalen met een creditcard zijn erg hoog. Omdat deze kosten de prijs van onze produkten verhoogt hebben wij ervoor gekozen niet te werken met creditcards. Indien u dit wel wilt doen dan kunt u met uw creditcard een PayPal rekening openen en via PayPal betalen. (klik hier)

 

Naar boven


5. Worden de produkten vergoed door de zorgverzekeraar?
Dit is afhankelijk van het produkt en van uw zorgverzekeraar. Omdat het voor ons ondoenlijk is om alle polissen en voorwaarden te kennen raden wij u aan om contact op te nemen met uw zorgverzekeraaar.

 

  

Naar boven


6. Waarom hebben jullie zoveel verschillende sites?
Omdat onze produkten vernieuwend zijn, rijzen er nogal wat vragen. Wij proberen u, de klant, zo goed mogelijk te informeren over onze producten. Dit past erg moeilijk binnen één website. Vandaar dat wij verschillende internetpagina's hebben voor de verschillende produkten in ons assortiment.

 

Naar boven


7. Met wie doe ik eigenlijk zaken.
Van Kempen medical services is het bedrijf van Marcha en Ralf van Kempen. Naast het werk als anesthesieverpleegkundige is Ralf in 2006 begonnen met het geven van reanimatietrainingen en de verkoop van AED's. Tijdens deze werkzaamheden kwam hij in aanraking met andere prachtige produkten waarmee mensen hun eigen gezondheid kunnen verbeteren. 
Wat wij beloven is dat ik wij ons voor 100% inzetten. Met informatie, vakkundig advies en eerlijke prijzen willen wij de klant tevreden stellen.

 

Naar boven


8. Hoe komen jullie aan de produkten?
Wij importeren onze produkten uit verschillende landen. Voor ons is het erg belangrijk dat deze voldoen aan Europese regelgeving en goed getest en gecontroleerd zijn (CE/ TUV). Zo ontvangen wij van elke zending met Dry Salt Inhalators een formulier van controle. 

Naar boven


9. Is er garantie op jullie produkten?
Afhankelijk van het produkt is er een fabrieksgarantie van toepassing. Wij zullen echter altijd kijken naar een redelijke en billijke oplossing bij problemen als deze garantieregeling is verlopen.

 

Naar boven


10. Hoe kan ik jullie bereiken?

van Kempen medical services
Waterpoort 20
5662 VL Geldrop
040-2351432
(ma-vr 08:00 – 22:00, za 08:00 – 18:00)
M.vankempen@VKMS.nl 

 

Naar boven


11. Ik heb meer vragen over de Dry Salt Inhaler?
Kijkt u op www.zouttherapie.nl voor antwoord op de meest voorkomende vragen van de DSI.

  

Naar boven


12. Ik heb nog meer vragen en ik kan het antwoord niet vinden?
Stuurt u a.u.b. een bericht met uw vraag via ons contactformulier en wij zullen deze z.s.m. beantwoorden.

 

Naar boven


13. Ik wil distributeur worden van jullie produkten?
Voor veel producten kunt u distributeur worden.
Stuurt u a.u.b. een bericht met uw verzoek via ons contactformulier en wij zullen deze z.s.m. beantwoorden.

 

Naar boven

 

ISO 9001 certified

 

 

 

Laden...